Vieiros

Vieiros de meu Perfil


Críticas sindicais por eivas no início do curso

Segundo fontes sindicais, por volta de 400 aulas do País (sem contar território oriental sob administraçom das CA asturiana e castelhana) começárom com vacantes no posto de professor/a

Enviada por agir agir o 17/09/2007 20:48
<!-- etiqueta sen asignar aberto_alt //-->

Setembro de 2007

O Sindicato de Trabalhadoras e Trabalhadores do Ensino de Galiza (STEG) criticou a falta de cobertura docente que se tem produzido no ensino nom superior com o galho do início das aulas.

Segundo fontes sindicais, por volta de 400 aulas do País (sem contar território oriental sob administraçom das CA asturiana e castelhana) começárom com vacantes no posto de professor/a, umha eiva que se repite respeito de anos anteriores.

Mais um curso, o retraso da administraçom pública na adjudicaçom de substitut@s está por trás deste importante vazio.

Também, com o galho do início de curso, o sindicato educativo reincidiu nas suas críticas contra o papel outorgado ao professorado de religiom, que ultrapassa as directrizes estatais, e o incremento de concertos com a rede privada. Isto acontece especialmente em infantil, onde a aposta do BNG polas Galescolas nom deve impedir-nos perceber a "via rápida" escolhida por "Benestar Social" para situar Galiza em melhores parámetros de escolarizaçom infantil, como é de recomendaçom internacional. Esta via rápida nom é mais do que o recurso à empresa privada de oferta "educacional" para conquerir uns índices mais dignos.


4,2/5 (5 votos)


Sen comentarios

Novo comentario

É preciso que te rexistres para poder participar en Vieiros. Desde a páxina de entrada podes crear o teu Vieiros.

Se xa tes o teu nome en Vieiros, podes acceder dende aquí: