Implicarse na campaña presidencial de Barack Obama, reaccionar á folga dos escenaristas hollywoodianos, ou incluso imaxinar o vencedor da guerra das consolas...
Fonte: Alterlude
Cun interface digno dunha web de información, Play the news propón unha maneira lúdica e orixinal de tratar a actualidade, entre o serious game e o xogo ocasional. Presupoñendo que a información é unha serie de situacións e problemas aos cales se enfrontan algúns personaxes, Play the news elaborou unha serie de opcións interactivas.
"Un xogo sobre a actualidade persegue tres obxectivos." O primeiro é dar os elementos de posta en perspectiva e de contexto, polo que se refire aos acontecementos presentados. O segundo é permitir desempeñar un papel, e colocarse en distintas perspectivas. Por último, permite probar ata que punto o xogador é capaz de predicir o que vai desenvolverse no mundo real ", segundo se pode ler na web de Impact Games.
Se a web está aínda en versión beta, están dispoñibles máis de 70 xogos , en distintos ámbitos como a política, ou os leceres. Seguindo o fluxo de información, os creadores de Impact Games queren tamén propoñer cinco novos xogos por semana.
O equipo na orixe do proxecto xa dispón dunha sólida experiencia, posto que é o responsable do nacemento do xogo Peacemaker, simulador da crise no Oriente Medio.
Que é o que debería producirse?" E que é o que vai producirse?... son as únicas cuestións ás cales debe responder a xogador. Se a actualidade dá a razón á xogador, gaña puntos, transformando o seu perfil en interface lúdico.
Con Kuma War, o xogador vivía literalmente a actualidade, simulando principalmente episodios bélicos do exército estadounidense. Pero cando os son tan delicados como o da guerra en Iraq, é seguramente máis prudente evitar a visión subxectiva.