Second Life avanzan lentamente.... Terminaremos por pasar o noso tempo nestes universos virtuais, pero iso non será inmediatamente.
Second Life avanzan lentamente.... Terminaremos por pasar gran parte do noso tempo nestes universos virtuais, pero iso non será inmediatamente.
Os nenos corren o risco de instalarse moito antes ca o resto dos usuarios agora que as grandes compañías de medios de comunicación descubriron que a mairía prefiren conectarse á rede antes que acender a televisión.
Disney, por exemplo, que posúe xa o Club Penguin, decidiu investir nunha decena de mundos virtuais. O mesmo que fixeron Nickelodeon e Warner Brothers.
Velaquí o que se pode ler no New York Times:
"If virtual worlds for adults are about escaping from run-of-the-mill lives, sites for children tap into the desire to escape from the confines of reality as run by mom and dad. "I get to decide everything on Club Penguin," said Nathaniel Wartzman, age 9, of Los Angeles, who also has a membership to a world called RuneScape.
But shopping is a powerful draw, too; most sites let children accumulate virtual points or spend their allowance money to buy digital loot".